21 Januari

Idag fyller min pappa år :) Så jag ringde och gratta han !! Haha gammel pojken de där nu asså. Haha neej men han ser inte ut som sin ålder :O Även om han bara är lite över 40 :O Men haha då vet man ju vad jag får mina gener ifrån när jag blir äldre :D
Haha var ju mått skit hela denna vecka som du vet. Mådde väl lite bättre idag så jag gick till skolan. Hade lab på förmiddan. Satt och koppla motorer och lampor och shit. Det va kul !! :D Speciellt när man lyckas. Ska man kanske bli elektriker. Humm, det ska jag nog lägga en tanke till. Hahahaha xD Men asså ärligt det va kul :) Sen så frågade min pedagog om jag ville gå hem och arbeta. Så jag sa jaa. På väg hem så ringde jag min lillasyster som är hemma och är sjuk. Skulle kolla med henne om jag skulle låna lite böcker till henne. Hon har lite skolarbete som hon ska göra.. Och hon hitta inte det hon behövde på internet. Visst är jag snällaste storasyster !! :D Neej men man ska ju göra en gid gärning varje dag. Så nu när jag har gjort min så kan jag vara elak resten av dagen. Hahahahah neejda.. Du behöver inte akta dig. Hahah :)
Nu ska jag plugga lite och sånt. Sen så ska jag ju vid 19 gå till SKU.... Hihi :) Ngn som är jätte bra på energi och sånt ? Hehe (a)

Ha en underbar eftermidda :) <33

Kommentarer
Postat av: emme

grattis till din farsa! ;D hälsa :P

2009-01-21 @ 23:28:22

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0