22 Januari 2009

Kom och tänka på en sak idag... Tänk vad mycket vi har gått igenom utan att veta att just en sak skulle spela någon roll i framtiden. För just då var den bara något som hände. Tänk hur många gånger vi inte kommer ångra att vi sa eller gjorde på ett speciellt sätt. Det dåliga är att vi vet att de besluten vi tar kommer vara slutliga. Vi kommer aldrig kunna ändra på dem... Kanske bara är jag men är inte det väldigt deprimerande. Det är när man är ung som man skapar den person som man vill vara när man är äldre. Men om man då inte vet hur man vill vara kommer det så sabba framtiden. Kommer man gå runt och vara osäker på sig själv hela livet ? Eller kanske inte osäker på sig själv, men kommer man alltid vara lite osäker på allt.... Hur vet jag vad som kommer vara avgörande för min framtid ?
     Jag har aldrig varit en sån som gillar att leva i ovishet. Men jag har nog kommit underfund med att jag aldrig kommer kunna leva i vishet. Inte när det gäller varför saker är som dom är när det gäller mitt liv. Klart att kunskap är bra, men jag kommer aldrig kunna veta precis vad det va som gjorde att jag blev den jag blev. Fast det får jag väl bra leva med antar jag......!?

Idag var jag hemma, jag börjar bli lite trött på de nu. Men jag mår fortfarande inte så bra som jag skulle vilja. Plus att jag hade ea hela dagen så jag va hemma och plugga. Jag har projektinlämning imorn. Är inte klar så det blir nog en helnattspluggning. Men det blir nog bra tillslut. Det viktigaste är ju kvaliteten än kvantiteten. :)
Nu måste jag plugga lite. Men vi hörs :)



Ha en underbar kväll !! <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0