23 Januari.. Hemmakväll !

Det blev hemmakväll för mig. Vid 6 tiden började jag frysa så in i helvette. Så jag la mig ned med hur mycket kläder som helst. Haha det va bara av med fodralklänningen och hoppa in i mjukisbyxorna och i i den tjockaste och största mjukiströjan jag kunde hitta och sen så la jag mig ner i sängen och sov. Det va sköntf aktiskt. Men inte alls så skönt när man blev väckt av en jobbig lillasyster som tyckte att det va roligt att peta på en. MenMen, åt lite skaldjurssopa och sen så titta jag på tv. Nu har jag skrivit klart mitt projket också. Hade tills 00:00 idag. Men jag är väl nöjd. Finns alltid mer att analysera och shit. Neej men jag hade verkligen velat gå ut idag, men aja det blev som det blev :/ Synd att jag inte kunde dra till Söder i alla fall.....
Men jag har lovat att det får bli nästa helg. Nu ska jag sjunka ner i sängen med choklad och en bra film. Fryser som in i helvette just nu, om 10 minn så svettas jag säkert. Fan va jag hatar feber. Men jag hoppas att den går över till imorn. Ska och jobba vid 12:00 sen på kvällen ska jag ju som jag sagt förut till den underbaraste ungen i hela världen. (Förutom min älskade Malin) Vi ska ha en riktig tjejkväll. Så länge sen jag såg henne..... :( Men imorn smäller det.
Så akta er Frösunda bor Annie och Sofie is lose !! Hahaha men det blir skit kul. :)

Men du får också ha en skön fredagkväll.. Skriver när jag kan. Kanske kan vara lite asocial med Annie imorn och skriva ett kort inlägg om vad vi hittar på för knasigheter. Juste på söndag ska jag kanske åka och kolla på en killkompis fotbollstunering. Eller så måste jag jobba :( Men vi får se :) Man hoppas ju alltid på det bästa....!

Puss på dig !! Lägger upp mina rebellbilder. Haha neej men jag är trött på att man alltid ska se så bra ut som möjligt på bilderna så jag tog ngra muppbilder !! Hahah !! ;D




Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0