23 Januari

Idag så gick jag till skolan till 08:30. Satt och gjorde klart min ram i esteten. Sen så kom Amanda, så jag prata med henne och sen så gick vi ner och åt. När lunchen va slut så skulle vi leta dator för att skriva klart vårt arbete.. Men det fanns inga. Så vi fick gå hem. Vi åkte ner till sumpan och handla typ till mig, sen så drog vi till solna centrum för att Amanda skulle köpa tyg. Sen så åkte jag hem. -Hahah så rolig va min dag xD Hahah men nu ska jag skriva klart mitt skolarbete. Sen så vettefan vad jag hittar på. Men det blir nog ngt. Just fan, skulle ju ringa Malin Bästavän xD Hahah aja gör det nu :p

Ha det underbart <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0