25 Januari

Är det bara jag som är medveten om att det man skriver på internet kommer ligga kvar på internet förevigt... Att folk inte tänker på att man kanske inte ska skriva om hur packad man va i helgen för jag menar för din framtida chef kanske kommer hitta just det inlägget när han överväger en befodran eller inte.. Jag har länge verkligen tänkt på vad jag skriver och kommit underfund med att brudar som skriver om precis allt och förklarar hur de spydde på gatan och va så packade så att de har minnesluckor egentligen bara söker uppmärksamhet. För jag menar, vem fan kan tycka att det är kul ?
Föresten så kanske inte hela Sverige behöver veta att man var skit packad i helgen... Men det är ju upp till var och en hur man vill presentera sig i framtiden... ! Jag kanske låter fett stel och folk tror säkert att jag bara sitter hemma varje helg och pluggar och spelar monopol med mina föräldrar. Men ni som känner mig vet hur jag är som person. Jag säger inte at jag är en sån som super mig aspackad och spyr allmänt. För det är jag verkligen inte. Jag anser bara att om man ska göra något så ska man under hela kvällen vara medveten om vad man håller på med... För man kan faktiskt inte skylla på alkohol och minnesluckor bara för att man råkade ha sex med fel personer. Fast vad vet jag om de, jag kommer ju aldrig sätta mig själv i den situationen. Allt jag gör kommer jag alltid stå för och jag kommer alltid vara medveten om vad jag gör och hur jag sköter vissa saker. Men jaa, jag har kul på helgerna. Bara människor som inte känner mig tar mig som värsta tråken i skolan, bara för att jag tar skolan på allvar !! Jag menar, jag kan sköta skolan och ha jätte kul på min fritid. Betyder inte det att jag kommer få ett skönare liv då !? För bara för att jag pluggar nu och kanske inte vill sluta som ngn städare eller arbetare på Mcdonalds när jag är 45 så betyder inte det att jag har tråkigt. Jag prioriterar !! Jag vet själv att vem kommer vilja ha en outbildad nobody när man blir äldre... Inte jag i alla fall.. Det kanske är coolt att skippa skolan nu, bara för att man inte orkar. Men inte fan kommer jag vilja vara tillsammans med dem när dom växer upp utan utbildning eller karriär. SOCIALBIDRAG !?? NEEJ TACK !!

Tänkte bara att jag skulle berätta för dig varför min blogg inte innefattar festande, dagens outfit och andra ytliga saker. !! Folk får tro att jag tror att jag är något bara för att jag skriver såhär, men allvarligt det skiter jag i.... :)

Ha en underbar natt !! Imorn börjar skolan !! SUCK egentligen !! <3333



Kommentarer
Postat av: Henke

så bra skrivet! synd bara att jag är en av de där latmaskarna som inte orkar skolan XD :P

2009-01-25 @ 23:34:52
Postat av: Malin

Haha, jag älskar dig Gumman, och du har helt rätt i det du säger :D Det vet både du och jag ;) Men sen är den en sak Gumman lilla... Du har fortfarande inte ändrat dig header, tänkte bara påpeka det ;) Hahaha! Jag älskar idg mer än allt annat Gumman! <3<3<3

2009-01-26 @ 14:50:15
URL: http://malinbudai.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahah hehe det har jag glömt gummsan (a) Hahah jag gör det senare :p Älskar dig <333

2009-01-26 @ 16:31:21
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var skit bra skrivet!

Kram

2009-01-27 @ 20:55:08
URL: http://lindahodin.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0