26 Januari

Nu är jag mitt uppe i Gymnasierushen. Idag ska jag till ett gymnasium som heter Psykologigymnasiet. Det ska bli kul att besöka en skola som ligger någolunda nära där man bor... Inriktiningen på denna skola är Psykologi och Drama. Vilket jag är mycket intressead av. Vill ju bli psykolog som några av mina vänner vet. Och har ju faktiskt gått på teater i några år. Men vi får se vad jag tyckte om skolan sen da :)

Ska vara där vid 17 så jag och far min ska åka snart.
Juste, jag har hört att många av mina vänner åker med kompisar och kollar på gymnasium vilket kan vara bra. Men jag väljer att åka med min far för att jag tror att en vuxens synvinkel av allt gör valet mycket enklare. Sen så tar lärarna en på mycket mer allvar om man har min far bakom mig som stirrar lite argsint. Hahahaha Neej men asså jag tror att man har mycket lättare att göra ett smart och bra val om föräldrarna är med och säger vad de tycker. För vi kan ju inte neka att det har större inblick i hur livet, vilka chanser och prövningar man utsätts för i livet.. Eller det kanske bara är jag som tänker så !?

Skriver mer när jag kommer hem.. Ha en underbar kväll !! :D <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0