29 Januari

Jadu, nu börjar ännu en månad gå mot sitt slut. Det är första månaden i 2009.... Haha tiden går fort när man har roligt. Nej men 1 månad har gått, det känns som att man precis firat jul. Fast jag antar att det har gått långsamare än vad man tror. Hehe

Idag va jag i skolan halva dagen. Sen så mådde jag inte alls bra så jag gick hem. Hade sedan IUPsamtal vid 15.00. Det gick bra :)
Vid 17 ringde Malin och frågade om jag ville följa med henne på Solna Gymnasium och kolla på deras öppna hus. Som en bra bästavän så följde jag självklart med. Haha men jag vill inte gå där. Dom har inte de utbildningar som jag vill ha. Men det va skönt att kunna granska en skola som man inte vill ska vara den bästa. Du kanske inte alls hänger med, men jag tror inte att det gör så mycket för att jag tror ändå att jag mest svabblar... Hihi :D

I morn ska jag besöka YBC och se hur en dag ser ut. Det står ju mellan YBC, Klara Södra och VIttra i Sickla. Så nu ska jag kolla vilken jag vill ha som första val. Så får se hur det kommer gå idag :)
Önska mig lycka till !!! :D
Nu ska jag ligga här i sängen, snacka med lite vänner och lyssna på massa bra musik. Tänkte gå och lägga mig rätt  tidigt idag. Ska upp 06:30 imorn.. :(

Puss på dig !! :D <33

Kommentarer
Postat av: Emme

:O vad är det jag ser!? inget om att jag va och hälsade på idag!??? :O

2009-01-29 @ 23:07:39

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0