3 / 1 2009

Asså shit har det redan gått 3 dagar på 2009, man måste kanske börja göra planer inför nästa nyår :O Hahaha nää jag bara skojja. Men lovet har gått jävligt snabbt. Jag menar snart börjar man skolan igen. Fast jag ska nog se till så att jag får trevliga sista dagar på lovet. Dock kanske jag blir så illa tvungen att följa med till mormors land imorn. Det är roligt att träffa mormor och så. Men att åka ut dit, äta, ta en långpromenad och sen åka hem, asså jag menar det är inte riktigt mig grej. Haha Jag har varit med Malin enda sen nyårsafton. Vi har sovit hos mig, tagit det chill, träffat kompisar och flummat runt själva. Kan man ha en bättre vän kanske. Jag tror inte de !
Hoppas att jag kommer iväg och köper ett par jeans innan skolan börjar, behöver ett par nya bad !
Nu har jag precis kommit hem från lite kompisar. Vi hade det skit kul...
Ha en underbar helg för det vet jag att jag kommer ha ! Även om det tråkiga imorn, fast jag kanske har tur då det överraskar mig med rolighet. Hahahahahah !

Hare gött !

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Jag älskar dig Sofie! Du är den bästa! <3

2009-01-03 @ 00:11:50
Postat av: Sofie

Hihi du me ! :D Jag älskar dig med <333

2009-01-03 @ 00:48:50
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0