30 Januari.... YBC

Idag va jag på besök på YBC.. Det är en skola som är mest känd för sitt IB program. För er som inte vet vad det är så är det ett engelsktalande linje, det betyder att dom bara pratar engelska. Vilket passar mig perfekt. Va där för att jag ville kolla hur en vanlig dag ser ut. För jag menar öppet hus är ju nästan bara reklam.. När man besöker skolan kan man se med egna ögon om skolan har de man vill att den ska ha eller om den har något som man absolut inte vill ha i den skolan man ska tillbringa sina nästa 3 år i...

Men jag kan gott och väl rekommendera YBC, IBprogramet för alla er som tar skolan på allvar. För er andra så skulle jag säga att denna skola kommer ta död på er. På samma sätt som arbetslivet kommer göra senare i livet...


Nu har jag kommit hem, har handlat lite smågodis. Fick ett sånt sug när jag va i Slussen. HAHAHA va bara tvungen att springa in på Konsum, TJOCKISEN som jag är :D:D:D

Ikväll ska jag typ vara med bästavännen. Men vi får se vad vi ska göra. Det är så jävla skönt att vi inte har så mycketplugg. DOCK är det ju nationella nästan vecka. Det börjar med Svenska.. Önska mig lycka till !? Jag önskar i alla fall alla 93or lycka till med nationella proven, gymnasievalet och alla andra beslut man nu står för.......

Juste, det va en jättesnuskig gubben på tunnelbanan. Jag satt ju och åt godis, sen så tittar han mig rakt in i ögonen. Sen så säger han: Får man smaka en bit va, gullet ? Jag ba; Huh va ?????? Jag lovar att jag såg ut som ett stort frågetecken. Sen så han ba; Får man smaka lite godis hjärtat mitt.. ?? Vid de tillfället reste jag mig upp och gick och satte mig någon annan stans, Asså fyfan !!!! Stackars hans barn, jävla pervo farsan !! :O Hahahahahahhahaa xD

Ha en underbar fredagkväll !! :D <333


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0