30 Januari

Hej allihop !!

Hahaa jag tar Blondinbellas signaturreplik. Hon säger det i början av alla sina "program" på tv400....
Asså förlåt men kom ner på jorden bruden lilla. Fast ändå så måste man ju ge henne lite credit för att hon verkligen lyckats med de som många andra drömmer om.. Jag menar hon är känd. Även om vi andra inte vill medge de så är hon det. Och alla vill vara kända !!!?
Hon har en inkomst och hon ser ut att ha en ljus framtid om hon bara kan plugga på i skolan...
Jag skulle också vilja göra något så enkelt som att blogga och tjäna massa pengar på det.. Vem vill inte de !?
Även om hon är ytlig som fan och hon är blond så in i helvette så är hon smart skulle jag vilja säga. Hon kanske inte är smart, smart... Men hon har lyckats få mycket pengar och hon är bara 18 år..

Fast det kanske bara är jag som ser på det sådär. MenMen :D

Det blev en mysig hemmakväll för mig. Ska upp och jobba imorn.. Det tar på krafterna så jag orkade inte gå ut. Men vi får se vad som händer imorn, är öppen för förslag !!? :D
Nu vettefan vad jag ska göra. Men det löser sig nog, ska lyssna på lite musik så kommer jag nog repa mig från datachocken snart. !

Puss på dig :D <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0