6 / 1 - 2009

Idag var det meningen att jag skulle shoppa med Annie sötnos, men hon blev magsjuk :( Så jag hängde med min familj till mina kusiner och gick ut med hundarna och gick en lång runda i det fina vintervädret. Det va skönt faktiskt. Sen så gjorde vi lite mackor och åt. Det va riktigt trevligt. 2 små skitungar och 3 hundar är alltid kul.
Imorn börjar skolan. Undra hur det ska gå haha. Äsch det blir nog bra. Man får väl ha inställningen om att allt kommer bli bra. Mitt enda problem just nu är att jag behöver köpa nya jeans :O Haha I-landsproblem så att det dånar om det !! xD
Hahah men asså jag har kommit på mitt mål med livet...
När jag ligger på dödsbädden så ska jag kunna titta tillbaka på mitt liv och säga att jag är lycklig... Att jag inte ångrar ett skit i mitt liv. Klart att saker kommer gå fel, men när en dörr stängs så öppnas ett fönster, eller hur va det !? Men jag vill vara nöjd med mitt liv och mina val. Det är mitt mål med livet. Hahah Gud va djup man blev nu da ! Hihi xD Neej men asså jag tycker att det är viktigt att man har sina filosofistunder.. Man mår rätt bra av de. Förutom när man tänker på dåliga saker då. Man ska ju inte ens börja tänka på saker som världssvälten, konfliker eller KÄRLEK !! Då kan man ju lika bra ta livet av sig. Att som brud tänka på kärlek är som att bestämma sig för att ta livet av sig. Även om man är lycklig så finns det alltid ngt.....
Kan man inte tänka på kärlek ?? TIPS !?? Hahaha äsch det blir nog bra ! :D
Nu ska jag sluta va så konstig har jag bestämt mig för ! Hihi....

Hare gött ! <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0