8 / 1 - 2009

Idag har jag varit i skolan hela långa dagen :O Det va hemskt ! Asså det började med att jag gick upp 07:00. Gjorde mig iordning. Hittills gick allt jätte bra. Jag satt och snacka med Jossan på Tunnelbanan. Allt va chill. Sen så kommer jag in i skolan. Kommer in i mitt klassrum och fryser arslet avmig. Så där sitter jag trött och fryser arslet av mig. Snacka om att min da börja bra !! Hahaha men sen så skulle jag jobba med Amanda med projektet. Det gick bra. Vi satt där och byggde vår bil lixom. Sen så gick vi till Tina och Yuri och seriekoppla lite grejer. Haha sen så juste Linnea har kommit hem från Thailand också :D Fick höra lite om hur det va där. Och hur sur är jag inte på henne lixom :O Hon är hur brun och fin som helst !! Jag vill ha !!!
Dagen rulla på snabbt som tusan. Sluta vid 3 då jag och Linnea tänkte snacka med rektorn om lite saker. Men då 3:10 kom jag på att jag ska vara hos tandläkaren 4. Hahah så det blev inge med de, får ta det imorn. Men så jag skynda mig iväg, kom i tid och så, hann till och med att titta in i en affär och kolla om jag fick byta ett armband. Så jag är lite stolt över mig själv. Fick dessutom underbara nyheter från tandläkaren. :D Får ta bort tandställningen om 5 veckor :D Hihihihhii har nästan perfekta tänder asså ! :D:D:D:D Haha så jag va självklart tvungen att ringa Malin direkt !!1 Haha hihi (A) Neej men det va skit kul !! Nu har jag precis ätit lite midda och ska snart ut och springa med Pappa lilla :) där ser ni, jag håller min deal :D Hihi !!!

Hare underbart ! <3



Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0