9 Januari

Idag har det bara vart chill.. Eller asså jag vaknade idag med värdens huvudvärk. Har ingen aning om varför jag har så ont i huvudet. Men jag tog lite piller, haha och gjorde mig iordning. När jag skulle börja sminka mig så kunde jag inte ens fokusera på mitt ansikte i spegeln. så jag kom fram till att jag inte kan gå till skolan när jag har så ont som jag har och när jag dessutom inte kan fokusera blicken utan att mitt huvudsprängs. Så jag gick och la mig i sängen och sov till 15 kanske. När jag blev väckt av min lillasyster hade jag ännu ondare än vad jag hade innan så jag sov lite till. När jag sedan vaknade bestämde jag mig för att jag inte kunde sova längre, så jag gick upp. Jag gick runt och gjorde nästan ingenting. Prata lite med far och sånt. Efter en stund la jag mig ner i sängen igen och kolla på tv... Höll på att somna till och från. Så asså min dag har varit skit tråkig. Synd att det är en fredag asså. Jag som verkligen ville ha en skittrevlig fredag... MenMen får se till att jag har en underbar lördag istället :) Ska kanske med Emme på bio men vi får se hur det blir... Hon ska kanske vara med ngra andra, skulle vart med men eftersom att vissa där har lite problem med den socialaförmågan så ska jag inte med dem. MenMen if you act like a bitch, you get treated like a bitch..... Nämner inga namn ! Men i alla fall, låter inte såna människor sabba min lördag.
Nu sitter jag här och har skittråkigt, hoppas att det finns ngn social därute som kan underhålla mig under kvällen. Den har ju precis börjat ;)
Hahah :p

Juste har designat om bloggen också ! Blev den fin ? Jag är nöjd, tog en jävla tid asså ! Hahahaa ;)

Hugs

Sofie

Kommentarer
Postat av: Emme

Den blev fiiin! :D <3

2009-01-10 @ 00:50:03
URL: http://emomeeloliiie.bilddagboken.se
Postat av: Sofie

Hihi tack :D <3

2009-01-10 @ 17:08:37
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0