Bad day !

Idag väcktes jag vi 10 kanske, mor min frågade om jag ville följa med till mormor och Hasses land. Men jag orkar inte. Så jag vände mig om och sov till 14 istället ! hahah rikigt skönt. Sen vakna jag och va rikigt sugen på godis. Smsa Malin och frågade om hon ville följa med mig till Konsum och köpa godis, det gjorde hon. Jag köpte godis, både till mig och min lillasyster. Hyrde en film också. Haha. Ngn svensk film, Babylon Sjukan kanske den hette. Rätt bra faktiskt. Sen började jag må jätteilla så jag va tvungen att be Malin att gå hem. Gick och la mig i sängen och har legat där sen 6 kanske. Mår lite bättre nu, men mår inte bra alls... Hoppas att det känns bättre imorn.
Ha en underbar kväll :)

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0