Nyår

Jag va med släkt och vänner på Nyår (Malin räknas in som familj), det va skit kul. Haha åt gott, hade det gott och mådde gott ! Kommer lägga in lite bilder sen. Men nu ska jag och Malin gå och sova eftersom att vi ska iväg ut på äventyr imorn. Vi ska upp 10.00. TIDIGT ! Hahah äsch, det blir nog skit bra. :D Hoppas att du har haft en jätte bra jul och nyår !! Hoppas på allt och alla att 2009 kommer bli ett mycket bättre år... Fast man bli ju bara äldre och problemen växer, kanske kommer det bli värre (om det nu går) eller så blir det bättre. Det är bara att vänta och se hur det blir. Jag vet ialla fall att jag och mina vänner kommer få en förhoppningsvis rolig fortsättning på detta år. Det har kanske bara gått 1 dag, men än har det varit ett skit bra år !! Hahahahahaha om alla kunde bara så naiva som jag just va. Haha va alla skulle vara glada då... Eller va tror ni !? Fast det kanske är så att det kommer bli ett jobbigt år då många val och hinder står i vägen. Nationella prov, gymnasieintagning och massa annat. Fast hahaha nu orkar jag inte gå igenom livets hinder 02 på natten xD hahahaha vi hörs imorn :)

Hare gött !


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0