1 Juli

Yay, om 10 dagar åker jag till Frankrike. Det ska bli skitkul. 10 Dagar i ett underbart land med min underbara BästaVän! <3
Nu sitter jag på balkongen och fixar naglarna samtidigt som jag lyssnar på musik. Kom precis hem från Emme. Sov hos henne efter en trevlig grillkväll med vänner på Gärdet.
Vaknade idag och tittade ut genom fönstret och såg att det var lite halvmulet :O Men nu har det ju blivit mycket finare. Skulle ha varit i stan med syrran idag men det blev inte så. Får se vad jag hittar på ikväll.
Åker nog till landet på fredag med familjen. Pojkvännen åker till Danmark på Söndag så det blir dagar utan honom, men han kommer hem innan jag åker till Frankrike, det är lite tur för honom de! Hehe.
Nu ska jag måla ett andra varv på naglarna sedan ska jag bara sitta i solen. Puss på dig! <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0