10 Juli

Hello, sitter nu med packningen klar och allt är med. Har precis ätit Wook från Grill och Wook Stugan på Östervägen i Sumpan/Solna, vet inte riktigt var gränsen går! Hehe.
Imorn ska jag gå upp vid 4:30 till 05:00 för att sedan vara på centralen vid 06:00. Får klart skjuts så jag behöver inte åka komunalt. Hehe det hade varit pissigt!
Det ska bli skitkul! :D Kommer ta många bilder som sedan kommer hamna här och på facebook såklart. Men i alla fall, imorn är det en 32 timmars busstur som väntar mig. Kommer få sova och äta och leva på bussen. Har ju som tur är min bästavän där så tråkigt kommer vi nog inte ha så mycket, men det kommer ju ta ett tag!
Pojkvännen sov hos mig igår natt. Kommer inte träffa han på typ 17-20 dagar nu :( <333
Kommer sakna dig Älsklingen! <3

Nu ska jag kolla att jag verkligen har med mig allt! Ha en underbar kväll och följande veckor! Skriver mer när jag kommer till Stockholm! Puss på dig! <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0