6 Juli

Hejsan, sitter i lillasysterna säng och sittar på Date my Ex med Jo och Slade från Real Housewifes of Orange County. Det är mycket bra. Men i alla fall. Idag har jag inga planer, får se vad jag hittar på.
Inatt åkte Älsklingen till Danmark och är borta i ngra dagar, saknar honom redan... <3
När han kommer hem så åker jag bara några dagar efter :( Sen är jag i Frankrike och han i Rom till den 22 Juli, dagen efter den 23 har vi 3 månader tillsammans. Oturligt nog kanske jag måste vara på landet den 23 och 3 veckor efter det. Mn jag hoppas att han antingen kan komma till mig eller så åker jag till honom. Men vi får se!..
Nu ska jag äta lite godis och titta på tv, eftersom att det inte precis är väder för sola och bada tråkgt nog.
Puss och kram <33

Kommentarer
Postat av: Care

Danskjävlarna hade visst internet så vi kan fortfarande hålla kontakten. Det blir värre sen när du åker till Frankrike och jag till Rom. Då kommer vi inte kunna snacka alls, varken i telefon, via sms eller över msn. /:

2009-07-06 @ 18:38:45
Postat av: Sofie

Just nu är danskarna lite bra va? ;)

Det är skit bra. Jag vet, kommer dö 3 gånger under resan :O Men när jag kommer hem så är det pussattack gånger 1000!

2009-07-06 @ 22:08:07
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0