7 Juli

Hejsan,
Shit asså åker om bara några dagar! Håller på att kolla om jag har allt jag behöver. Ska åka och handla hygienartiklar på torsdag, då ska även älsklingen sova hos mig innan jag åker. Sen kommer inte vi träffas på 3 veckor ungefär. Hemskt!
Han kommer hem i morgon i alla fall så jag får pussa på han på torsdag.
Idag har jag bara tagit det lugnt, har fixat naglarna, bytt sängkläder och städat. Hela familjen tittar på MJ cermoni. Jag får väl göra något stort så att jag också får en sån begravning, hehe men i alla fall, coolt!
Jag vet inte vad jag ska göra nu, men jag ska väl kanske ringa någon och sedan gå ut, eller så tar jag ett långt bad och lyssnar på musik! Hum, svårt val. Men man måste ju duscha, men vill ändå gå ut. Får se hur jag gör.
Måste dessutom kolla var jag ska kllippa mig innan jag börjar skolan.

Juste det har jag inte berättat, jag ska börja på SjödalsGymnasiet i Huddinge, vi får se hur det går. Hehe är inte så orolig men lite kanske. Det går över 1000 elever så någon måste ju stå ut med mig och mina sjuka ideér. Haha! Pojken min säger att dom kommer älska mig, men jag antar att det är hans plikt att säga så, bara för att han gör det ;) Hahah äsch det kommer gå bra, annars har jag en storesyster som säger att hon kan slå dem. Men vafan jag kan slåss själv. Dessutom så kommer det gå bra, det är jag säker på. Brukar inte ha några problem med att lära känna nya människor. Kommer dock med största sannolikhet få gå i en klass med nästan bara tjejer och jag kommer faktiskt bättre överens med killar än tjejer, vet faktiskt inte varför brudar hatar mig så mycket. Killar gillar mig jö :O Aja, får väl bemöta dem mjukt! Har bara lovat mig själv att jag inte ska vara som jag var i min gammla skola, jag är ju faktiskt inte så som dem uppfattade mig. Antar att jag var så när jag började och se så eftersom att de hade den tanken om mig så försökte jag inte motbevisa dem att jag faktiskt inte är tyst, blyg och sitter hemma och pluggar. Bara för att jag lyckas bra i skolan betyder inte det att jag bara pluggar. Fråga dem som känner mig så kommer ni nog förstå att jag är bruden som inte bangar och hon som oftast har en förmåga att vara odiskret! Men jag antar att om man verkligen vill lära känna en person så måste man umgås med denna på fritiden för Sofie i skolan och Sofie på fritiden är som Ängeln och Djävulen!

Men i alla fall, nu måste jag skriva packlista, de är i många tillfällen mycket användbara!
Puss på dig! <3



Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Jaaa någon som tycker som mig :D

Men seriöst jag vill också resa som ung och jag vet att jag inte kommer ha pengar haha så då är det bara perfekt om jag får åka gratis om jag står. Visst blir det nog lite jobbigt men vafan då får man väl bara stå ut med det liksom :)

Förresten gud va kul att du kom in på sjödalsgymnasiumet, det kommer nog går fett bra :D

Puss

2009-07-07 @ 21:10:00
URL: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av: freja

haha sofie då :) jag har älskat dig sen jag föddes!

kram

2009-07-07 @ 22:10:24
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: Care

Det har inget med plikter att göra, Sofie. Jag är helt säker på de kommer älska dig, jag gör ju trots allt det och jag har ganska svårt för att verkligen tycka om folk.

2009-07-07 @ 22:19:27
Postat av: Sofie

SV Care.

Hihi kanske da (a) <3

2009-07-07 @ 23:26:30
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/
Postat av: freja

sv: men sofie! nu blir jag rädd! Robert pattinsson som spelar edward i filmen haha :) trodde du jag hade nån ny kanske :P <3

2009-07-07 @ 23:31:47
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: freja

sv: haha, jag? player? njääe, not really!

Gud går det bra med din boyfriend då? pusss

2009-07-08 @ 00:22:57
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0