22 Juni

Hejsan det är nu en bra bit in på sommarlovet och det börjar kännas som att det verkligen är lov nu. Sorgligt nog ligger jag i soffan med snuva och har i stora drag tappat rösten. Otroligt tråkigt eftersom att det ska bli fina vänder hela veckan och jag kommer nog lilla inne och ha de tråkigt. Hade jätte ont i halsen så jag tog moppen ner till Prisextra och köpte Ben&Jerry, så jävla gott. Men tyvär så tappade jag rösten efter det ändå. Men jag hoppas att det blir bättre snart så att jag kan ut och umgås. I veckan är det bara jag och pappa hemma, mamma och Ina åkte idag ner till skåne för att bo en vecka hos Morfar och Maggan. Det är klart skönt att de åker men kommer sakna er.
Den 11 åker jag och Malin ner till Frankrike, har inget innan det planerat. Förutom att Pojkvännen åker till Danmark den 5 Juli och sedan åker han till Rom den 15. Så det blir ungefär 2 veckor om inte mer utan varandra. Men får passa på att pussa på honom så mycket som möjligt nu när han är hemma. Synd bara att jag är sjuk för man vill ju inte smitta, men det löser sig nog.

Nu ska jag titta på Amerikanska Ballar av Stål och få mig ett gott skratt i tystnad eftersom att jag i princip inte har ngågon röst kvar.
Puss på dig! <3

Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Äsch, lite bakterier skadar inte mig. Brukar friskna till väldigt fort. I värsta fall får vi väl ligga sjuka tillsammans. ;P

2009-06-22 @ 16:59:41
Postat av: Sofie

Hahaha mjo det får vi. Men det är så äckligt att vara sjuk :O

2009-06-22 @ 17:04:00
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0