24 Juni

Hello, sitter i sängen och ska snart lägga mig. Är ju sjuk så det är rätt så tidiga kvällar för mig. Men imorn ska jag och Emme bada, eller jag ska i alla fall bättra på solbrännan. Kanske inte ska bada eftersom att jag är dräng förkyld och det är mycket kllt i vattnet. Men sola ska jag. Så det blir upp tidigt och sola under soltimmarna. Sedan får vi se vad som händer på kvällen, beror helt på hur jag mår och om jag orkar.
Idag kom mormor och hjälpte mig städa rummet, det blev en storstädning och nu är allt lika rent som på ett sjukhus. Tack mormor! Hon hade med sig pannkakor och jordgubbar :D Sedan var jag och pappa på ÖB för att hitta någon luftmadrass att sova på i Frankrike som jag sedan kan lämna där. Köpte även en ficklampa och lite sånt som man kan behöva.

Ett klokt ord för natten och imorn!
Om livet nu är skapt för att vara orättvist, hur kan vi då säga att det är orättvist när det är rättvist att alla har det orättvist!?

Puss på dig! <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0