1 Mars

Hejsan

Haha nu var det Mars då. Kan inte riktigt säga att jag märker en sån där stor skillnad, för det är väl i mars våren ska komma !? Eller ? 
Men aja, utanför fönstret är det vinter. Solen skiner i alla fall, en underbar detalj !! :D Har saknat den så. 
Idag har jag varit med Marcus :) Det va riktigt kul ! :D Sitter nu här och skriver lite :p snackar med lite folk på msn och så. Snart ska jag väl kolla på film.. 
Är ledig imorn och på tisdag !!
Imorn skulle jag och ngra vänner egentligen spela laserdome, men vi blev för få så det blev inget :(
Så jag får se vad jag ska göra imorn, på tisdag ska jag i alla fall vara med Annie sötnosen !!
Nu är jag väldigt trött så jag ska nog lägga mig i sängen snart.

Ngn att tänka på:

5 kr är nästan samma sak som 6 kr, varför kan då inte världen gå under ?

Hahahah xD


Puss och kram på er ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0