10 Mars 2009

Hejsan.
Dagen började som en fucking skit dag :( Tappa bort mitt busskort :( Så jag va tvungen att springa runt överallt för att hitta det.
08:00 Jag tar upp kortet för att dra det i spärren.
08:05 Jag går av tunnelbanan.
08:15 Jag ska visa busskortet då jag ska gå på bussen. Det finns inte. PANIK !!!
08:20 Springer av bussen och går tillbaka för att leta efter busskortet.
08:30 Får sprängande huvudvärk av stressandet...
08:45 Åker hem för att jag har så sjukt ont i huvudet och måste polisanmäla allt.
09:00 Jag sitter framför datan och polisanmäler att det är borta och anmäler på SL.se
09:10 Ringer till SL för att kolla hur jag snabbast kan få ett busskort. Får till svar att jag skulle faxa papprena innan 15:00
10:00 Går till mammas jobb för att faxa de där skit papprena. MED SPRÄNGANDE HUVUDVÄRK !!
11:15 Är tillbaka hemma och slänger mig i sängen och sover :( ! !
14:30 Marcus kommer och tröstar mig !! Allt blir bra ! :D <33

Jag får mitt busskort imorn ! :D Hihi.
På fredag ska jag på bio med Tina och mfl..

Massa pussar ! <333

Kommentarer
Postat av: Freja

nnåhh sofie, vad gulligt av han :) <33

2009-03-12 @ 15:15:29
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0