11 Mars 2009

Hejsan,
Idag har varit världens sugigaste dag. Även om jag kanske säger det varje dag så är det bara för dig att lee och se gld ut... Heheh neej men igår så somna jag typ 23:30 med illa mående och mådde allmänt dåligt. Vakna idag med illa mående och spykänsla. Asså jag skyller på Malin Budai !! Det är klart att det är hennes fel :O Vem är det som ligger hemma och mår typ jätte dåligt. Det är typ Malin Budai !! Och nu så ligger jag hemma och mår jätte dåligt !! DUMMA HENNE !! hehe (a) Neej men jag älskar henne ändå (säger vi) ;) Hahah <3333
Men så jag va hemma idag. Vid 16 typ ringde Tina och frågade om jag skulle åka till Kista och hämta ut biljetten tills på Fredag. Ska ju på bio då. Man var typ tvungen att hämta den för att det är typ premiär eller ngt sånt. Jag vet faktiskt inte. följer bara med för att Tina fråga xD Jag ska inte säga varför hon ville att jag ska följa med. Hehhe (a) Neej men som vän så ställer jag upp...
Hon mötte mig i alla fall och följde med mig in och hämtade den. Mår lite bättre faktiskt.
Nu ska jag snart iväg och möta Malin för att gå till SKU. Idag kommer det nog bli skit kul :D
Skriver mer ikväll !
Ska i alla fall sminka mig lite mer och sen så ska jag dra mig. Ska möta henne 18:40 :)

Ha det så gött !! <33

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Gumman, du gillar att skylla saker och ting på mig hörru du :P hhahaha!! Och jag som gtåter för din skull ;) Så bara skyller du på mig :D Haha,

Japp, det är såna smällar man får ta när man umgås mig mig som at sjuk varannan minut :P haha, men jag är söt ändå :D Haha, jag älskar dig Gumman! Trots att du älskar att skylla saker och ting på mig :D <3<3

2009-03-12 @ 18:03:31
URL: http://malinbudai.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaa det gillar jag !! :D Det är lättare att skylla på ngn annan ! Desutom så är det faktiskt, till största sannolikhet du som har smittat ;) Det va du som gjorde de när jag låg hemma i influensa också :O Då va det du som hade ont i halsen från början :O Hahahh xD

Jag älskar dig med !! <333

2009-03-13 @ 14:42:39
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0