12 Mars 2009

Shuue.
Just nu är jag jätte trött. Kan dock inte bara gå och lägga mig i sängen och sova. Måste plugga. Har inte rikigt kommit gång med projketet. Det går rikigt segt den här gången. MenMen, det är skit mycket att göra. Jag skrev ju om vad jag har att göra den 4 Mars. Men asså det går rätt bra ändå. Jag har typ all den basfakta jag behöver för att skriva mitt arbete och för att jag ska kunna analysera alla de olika delarna ordentligt. Har i alla fall börjat skriva idag, typ precis. Hehe (a)
Det är ju faktiskt ett ämne som jag tycker är roligt så jag fattar inte varför jag inte orkar göra något. Det är så mycket annat just nu som är mycket roligare. Satsar på det i stället. Men asså det är ju mitt slutbetyg i SO för grundskolan så jag måste satsa. Jag kan inte sänka mig, då kommer jag gå in i djup deprission. Hehe (a) Neej men jag vill inte faila nu i slutet.
Nog jag ska nog sluta deppa nu och få panik genom att tänka på det. idag har varit en rätt rolig dag faktiskt. haha det va länge sen jag skrev det :P Neej men på förmiddan så hade jag Estet... Jag har nästan gjort klart min tavla nu !! :D Kommer fota den då ni får se den !
Sen så efter det så gick jag hem till Linnea och pluggade och gick sedan till simhallen och hade idrott. Det va skit kul !! :D Sen så skulle jag jobba vid 16:30... Det va kul de med ! :)
Nu sitter jag och pluggar som sagt. Tänkte bara skriva ett litet inlägg. Imorn är det nationella hela dagen. efter det så slutar vi. Då ska jag spörta in till Kista och fixa en biljett till Malin. Haha men vi får se hur det blir. Allt är lite osäkert just nu. :p

PS. Jag älskar dig mer än ngn annan gumman. Hur sur jag än är så ska du veta att du alltid kommer vara den person som betyder mest för mig. Du är den enda som kan få mig att lysa upp och tro att allt ska lösa sig ! Du är skälet till att jag går upp på morgonen ! Lova mig att du alltid finns där för mig !? <333

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar dig med Sofie! Mer än någon annan på denna jord! Du och jag föralltid! <3<3

2009-03-13 @ 15:43:33
URL: http://malinbudai.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0