12 Mars 2009

God morgon, tidig morgon det blev idag asså. Fick till och med lite tid över ! Så jag tänkte skriva i bloggen på morgonen för andra gången. Igår så kom det två från Etiopien och pratade. Det va väldigt intressant, sen så fick man smaka på mat ! MUMSI. Haha det va jätte gott. Mina smaklökar brann sen :D Hihi !
Men i alla fall, sen så kom jag hem och satte mig lite framför datan, duschade och la mig sedan i sängen och snacka med Marcus i telefon. Sen vid typ 23:30 så sov jag som en stock. Asså jag lovar, jag är fett trött nu för tiden. Men det är väl för att jag har ngt virus i kroppen. Hoppas att jag inte smittat Söting bara (a) Eftersom att Malin har smittat mig och vi har knappt rört varandra. MenMen, det blir nog bra :)
Idag vaknade jag vid 06:30 eller jag blev ju väckt såklart. Av min fucking väckarklocka. Hatar att den fungerar varje dag. Hehe (a)
Men sen så hoppade jag in i duschen och sen så gjorde jag mig iordning. Kommer dock inte ha smink på mig idag :O vi har simning så jag kan ju inte ha smink som blir fläckigt och riner. Hehe okejokejda, jag har mascara (a)
Nu har jag i alla fall packat allt jag ska ha med mig. Fick ta den stor väskan :o Har så sjukt mycket böcker och skolgrejer. Om jag då också skulle få plats med badkläder och 2 handdukar så va jag tvungen att trolla fram den stora väskan (eller hehe, ta ner den från skåper)

Nu ska jag snart få till tunnelbanan och åka till skolan. På förmiddan har jag Estet och på eftermiddan föreläsning och idrott. SUCK !! MenMen, jag överlever !
Juste, ska jobba sen vid 16:30 !

Ha en underbar dag ! <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0