13 Mars 2009

Hello !
Idag har varit en skit skön dag. började vid 08:45 då jag hade nationella. Höll på med första provet till 10:30. Då vi gick och åt. Hade sedan nästa prov vid 11:00. Det höll på till typ 12:00. Efter det så slutade vi ! :D Hihi så jag och Tina åkte in till Kista för att köpa Malins biljett. Sen så gick vi runt och tittade på saker. Sen så tog vi en fika. Sen så åkte jag hem :D Kom precis hem..
så nu sitter jag här och har precis målat naglarna och tänker ! :D Måste plugga också.. Det har jag bestämt mig för att jag ska göra inna jag ska på bio vid 21:00. Eller vi ska ju åka tidigare.
Skriver mer när jag kommer hem sen :)

Puss <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0