15 Mars 2009

Hejsan..

Sitter på tunnelbanan, klockan är sent på kvällen och jag kommer på att jag har sjukt mycket kvar i projketet. Jag menar sjukt mycket. Jag orkar fan inte plugga längre !!
Behöver vila från skolan ett tag...
Det är dock omöjligt. Hela mitt SO betyg ligger ju nästan på det här arbetet. MenMen, får se om jag sitter hela kvällen idag gjorde ju allt annat än plugga igår (a)
Hehe, men nu sitter jag och ska försöka plugga, har dock msn och FB uppe också (a) Det är aningen svårt att fokusera!
Fryser hemskt också :O Nää men nu känner jag att jag börjar skriva om obotat korkade saker.

Ha det så gött !! :D <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0