16 Mars

Hej igen
Kan inte precis komma med goda nyheter när det gäller pluggandet. Får black out och fingrarna vet inte vad de ska skriva så fort jag öppnar dokumentet. Men imorn ska mamma hjälpa mig att plugga, så vi får hoppas att det går bra. Jag är i alla fall mycket trött just nu. Tycker lite synd om Marcus som får stå ut med mig just nu. Men i alla fall, jag får gott göra han när vi träffas, får vara extra trevlig ! <3
Ska försöka skriva ner lite instuderingsfrågor du i sängen och sen bara sova..
Imorn har jag bara idrott så kan välja mellan att stanna hemma och åka direkt till idrotten vid 13, eller åka till skolan och plugga som fan, fast då själv eftersom att alla andra typ komemr vara hemma. får ju mkt gjort i alla fall. Får se hur jag gör !?

God natt och hoppas att allt är lite bättre för dig ! <3


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0