16 Mars

Hello !

Idag va det nationella ! Det hade jag helt glömt bort. Fick ett sms av Sara imorse vid 08:00. Jag svar typ så här. 
 
Sara:
Hejsan :) Taggad över nationella ? ;) <3
Sofie:
Hello :) Nationella :O Vadå nationella :O Hahahah <3
Sara:
Jaa, det är nationella idag ! Haha <3
Sofie:
aha, hehe (a) Taggad som fan !! :D <3

hahahahah xD
Bra att man har koll va (a)
neej men nu sitter jag här hemma och ska plugga, men det går skit. Jag får väl ta och ta mig i kragen snart!! Ngn får skälla ut mig eller ngt. Skriver mer ikväll och berättar hur det gick, om ngn skällde ut mig eller om jag tog mig i kragen. 1 problem bara, har ingen krage, men dte går nog skit bra ändå !! :D
haha förlåt för mig otroligt torra humor (a)

Höres sen ! :) <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0