17 Mars

Hejsan, idag har det varit en mycket lugn dag. Eftersom att jag inte hade några lektioner på förmiddan kunde jag stanna hemma och plugga hemma. Det gick väl så där, fick lite gjort. Sen så åkte jag till Solna Hallen för att ha idrott vid 13:00. Somna nästan på bussen. Haha
vi hade styrketräning i 1 timme typ. Det va roligt faktiskt. Sen så fick vi ett papper och sen så var det bara att åka hem. nör jag kom hem så va jag lite sugen på något gott. Så jag bestämde mig för att göra en smoothie. Den blev skit god!! MUMS big time !

Ingridienser:
Hallon
Mango
Ananas
Blåbär
Jordgubbsyoughurt
och apelsin juice.
Pricken över it va KOKOS !! Det gör hela drinken mycket god !! :D



Nu sitter jag och kollar på tv lite. Ska plugga snart så att jag blir klar med det här fucking projketet snart. Det är sjukt mkt!

Massa pussar och kramar ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0