18 Mars

Hello
Idag så kom jag till skolan i tid, eller kanske 5 min sen eller ngt sånt (a)
Sen så på förmiddan hade jag muntligredovisning hurruvida ens samhällsstånd skulle få mer makt i samhället under stormaktstiden. Jag slakta !! :D
Haha neej men jag lovar, jag slakta alla !
Sen så under lunchen fick jag reda på lite saker som jag verkligen inte trodde om en person. Men jag antar att alla är falska !
På eftermiddan så skulle jag egentligen gått till Armémuseeumet. Men jag stanna kvar i skolan och gjorde en interjuv med ett företag som sökte personer till en ny film. Han som spelade Tzatsiki i filmerna :O Han va supersnygg !! :O
Hehe det gick väl sådär för mig ! :p (a)
Efter det så åkte jag en snabbis till Solna Centrum för att kolla på korsetten till min klänning.
Funderar på om jag ska gå på Årsmötet i Svenska Kyrkan vid 19 eller inte. Jag är fortfarande osäker. Men man får gratis fika ! :D Hahahha.. xD

Skriver sen, ska kolla på Grey´s Anatomy ! :) <33


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0