18 Mars

Varför får jag känslan av att något är fel ? Är det mitt fel ? Prata med mig snälla !! Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig ! Vart är du ? <3

Hejsan,
Idag har varit en hemsk dag. Jag har stressat som fan... Vaknade 06:30 för att gå in i duschen. Vid 06:45 ungefär får jag värsta migränen på länge ! Där står jag med schampo i håret och flimmer framför ögonen. Ser knappt något. Men vad ska jag göra. Duschar klart, springer sedan in i mitt rum, drar ner persiennerna igen, tar mina piller och somnar i mörker ! FYFAN va jag hatar migrän...
Nu sitter jag framför datan med sprängande huvudvärk och försöker få ett stort jävla arbete klart. Det går skit för man kan ju inte precis säga att en dataskärm är vad man vill titta på när man har ont i huvudet. Men jag kunde inte låta bli att blogga lite. Så nu tycker jag att vi alla tycker synd om mig !! Haha (a)

Idag har jag ätit färdignudlar, det är vad jag har ätit på hela dagen :( Hoppas att jag får tillbaka min aptit imorn ! Annars kommer det bara gå neråt. 2 dagar utan mat blir snabbt en vana. Häller i alla fall i mig massa Multivitamin Juice. Inte för att jag tror att det är så mycket vitaminer i den, utan för att det är det enda som är gott just nu...

Skriver mer sen, måste plugga nu ! :(

Puss och god natt ! <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0