18 Mars 2009

Hejsan
Idag står jag inför två dileman, antingen kan jag gå på Årsmöte och komma ännu mer efter i projektet. Eller så kan jag stanna hemma och försöka plugga. Tveksamt att jag kommer kunna sitta hela kvällen dock. Om jag går på Årsmötet så kan jag plugga mellan 16 - 18 och mellan 21 - 23. Vi får se vad jag väljer, inte allid det lättaste valet.
Men i alla fall, nu sitter jag här och skriver nästan klar med allt som behövs göras innan man går till skolan.
Juste, jag gör en experiment om hur många som ser om jag har foundation eller inte. Jag har inte haft det på 3 dagar. Ingen har sakt ngt men de kanske inte vågar. Hahah neej men jag orkar inte göra mig iordning för mycket för skolan. Det finns ändå ingen man vill ska titta på en extra mycket. Hahah
Men nu ska jag i alla fall ta på lite mascara och sen så är jag nöjd. Juste måste drick min smoothie också. MUMS !

Ha en underbar dag ! <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0