2 Mars

Hejsan,

Klockan är 10:45 och jag vaknar skit pigg. Eftersom att jag är ledig så behöver jag inte stressa upp till skolan. Men i alla fall, 10:45 vaknar jag, vilket är otroligt tidigt för att vara Sofie. Det är som om jag drömt det men direkt när jag vaknar så får jag för mig att jag ska ringa min mormor och vara med henne. Så jag ringer henne och kollar vad hon gör. Klockan 11:45 är jag klar för att åka in till stan och möta henne. Vi går runt och kollar på kläder, men mest för att hitta en korsett till min avslutningsmidda.. :D Den klänningen kommer bli så jävla snygg !!
Jag hitta en i alla fall !! Happyface!
Efter det så gick vi till PUB och åt en brunch typ. Jag åt en jättegod omelett. MUMS !! haha
Sen så åt vi den godaste italienska glassen som finns i Gallerian. 2 kulor för 40kr :O MenMen det var det värt !
Sen så åkte jag faktiskt med henne hem, vi fixade lite saker hemma hos henne.

Ibland är det skönt att bara kunna umgås med sin mormor och bara ta det lugnt. Göra saker som man normalt inte gör.. Även om det är lite av ett no no att umgås med sin mormor så gör jag det ändå.. Jag menar, varför skulle man inte kunna umgås med sin mormor. Jag ska i alla fall ändra på det där !!

Juste, vi har haft inbrott på landet också.. Så jävla typiskt. Mor och far va tvugna att åka ut dit och städa. Det var inte så att ngn/ngra har tagit massa saker utan det va säkert ngn knarkare som bott där. Det va creapy.. Personen hade typ rakat sig, ätit upp lite av maten, druckit upp spriten och användt pappas kläder som han hade där. Dom/den hade även slagit sönder tvn, krukor, fönster, hällt ut pärlor över hela vardagsrummet, slängt ut sängkläder, yxat sönder dörren. Asså det är sjuka och helt onödiga saker. Men det äckligaste var nog att dom hade rakat sig med pappas raklödder och rakhyvel, borstat tänderna med tandborstarna och ätit på vårt poslin....
USCH OCH FY !!!
MenMen, får hoppas att det inte händer igen.....

Nu ska jag nog sätta mig ner och ta det lite lugnt i soffan eller ngt sånt. Hoppas att du har haft en trevlig första dag tillbaka i skolan efter lovet. Själv har man en ledig dag kvar ;)
Imorn komemr Annie sötaste till mig !! <3333


Massa pussar <3333

Kommentarer
Postat av: amanda & linda

Hej Sofie!



Kika gärna in i våran blogg och skriv en kommentar!

btw, vad söt header :D <33

2009-03-03 @ 00:13:01
URL: http://lovebyhodmans.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0