20 Mars

Hej Igen.
Idag har varit en händelselös dag så här långt. Va i skolan som vanligt 08:30. Hade musik på förmiddan. Vi fick spela massa olika instrument. Det va roligt haha :p Spela Bas och Piano.
Sen så på eftermiddan så hade jag egentligen prov, men har en överenskommelse med min SOlärare så jag ska göra det nästa fredag. Då ska jag äga alla andra. Neej men hoppas att jag inte är lika utbränd då....
Nu har jag i alla fall lagt på luren med mamma, har tillbringat de senaste minuterna med att övertala henne att vi ska gå och äta på Helene´s Krog på Fridhemsplan.
http://www.helenes.se/hantver/

Det är jätte god mat där så jag hoppas att vi får bord !! :D
Nu ska jag fortsätta lite med plugget faktiskt. Vill ta det lugnt i helgen så jag pluggar lite nu i stället..

Ha en trevlig helg ! <333


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0