20 Mars

Hej igen. Bestämde mig för att ta en lugnt kväll hemma. Jag och föräldrarna var på Helene´s Krog. Jag åt godaste HK Burgaren men grönsaker och ost :D Hihi det va skit gott. Första riktiga måltiden på jätte länge !
Sen så åkte vi hem och titta på Let´s Dance och åt Cheedar Popcorn och gjorde drinkar. Tror att det här är precis vad jag behöver just nu i dessa stressade tider....
Imorn ska jag vara i kyrkan vid 09:00. Att jag orkar egentligen, menmen, det är ju roligt. Imorn ska jag jobba med ungdomar som ska fylla 15 detta år. Alltså 94or. Det ska bli kul faktiskt. Får vse vad vi ska göra. Charlotta har säkert planerat något roligt.
Nu ska jag titta på mitt nya akvarium :) Ska på 8 till fiskar imorn. Har typ 9-10 nu !!

Ha en underbar fortsatt kväll !! <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0