20 Mars

Hejsan,
Shit asså redan den 20 Mars, snart är det April. Gissa vad det betyder, lilla jag fyller 16 år. Den 4 April har jag rätt till att övningsköra, dricka alkohol i Tyskland, Turkiet och Danmark. Kanske fler länder men de vet inte jag. Haha :D
Nu ahr jag i alla fall gjort mig klar för skolan. Humöret idag är väl inte sådär på topp :/ Men hoppas att Marcus kan göra allt bättre senare idag. Men vi får se om vi ses över huvudtaget. Men man får väl hoppas på det bästa. Eftersom att jag somnade igår med blött hår så är mitt hår nu lockigt. Det va länge sen jag hade lockigt hår. MenMen, det får väl gå bra :P
snart ska jag iväg till tunnelbanan och se ut som en zombie med resten av Sveriges befolkning. Fyfan va skönt att det är helt om typ 6 timmar ! :D Det va inte alls så länge till....

Skriver mera senare idag hoppas jag ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0