22 Mars

Hejsan,
Idag ahr det hänt en del antar jag. Vaknade vid 12 kanske. Gick upp, kolla på tv sen inge mer. ringde Malin 12:43 för att kolla vad hon höll på med :) Självklart gjorde inte hon ett skit hon med. Hon väntade bara på att jag skulle ringa :D Haha.
Men i alla fall så skulle vi ses lite senare. Jag skulle nämligen ner och starta moppen och få igång den. För jag meanr efter några månaders stillastående så är allt lite svårstartat. Soppan va lite dålig och lite trög. Allt va lite trögt !
Men till slut fick jag igång henne !! Sen så gick hon som en pärla hon alltid varit !! Stolt alltså...

Sen kom Malin, vi åkte runt för att mjuka upp henne lite. Det är så otroligt roligt att köra moppe. Hade lömt hur roligt det var. Efter det så gick vi hem till mig och tittade på den film vi nästan kan utantill HITTA NEMO !! Asså det är den bästa filmen någonsin !! :D Sen så vid 18 typ fick vi hem till Malin och hade det trevligt hos henne. Hennes lillebror hade haft kalas så det fanns lite götitgt man kunde plocka. Hahaha neej men vi hade jätte kul..

Sen så kom vi in på vad jag ville ha för present. Och lite hur vi träffades och började umgås. Kom på att vi nästan hatade varandra innan vi blev vänner. Vi är så otroligt lika men ändå så olika. Båda vill vara ledare och få sin vilja igenom. Men när den andra var på precis samma sätt så blev vi rivaler. Har ingen aning om hur det sen kom sig att vi blev vänner. Men det blev vi i alla fall och det är jag jävligt glad över...
Det är bara så roligt att två personer som hatade varandra från början tillslut blev bästavänner och Älskar varandra mer än någon eller något annat... <333

Nu sitter jag här och kom nästan precis hem från Malin..
Imorn börjar jag 08:30 som vanligt. Har franska på eftermiddan det är det enda jag vet att jag har. Men jag är nästan säker på att jag har något på förmiddan :( MenMen, det får nog gå bra ändå. Ska gå vid 13:15 ändå, så det funkar !!
Klockan 19:00 ska jag infinna mig på Nautilus i Hallonbergen för att träna med en personligtränare. Det ska bli så jävla najs att få pusha sig själv igen..
Det va ett tag sen jag träna. Men det kommer gå skit bra. Får vi hoppas !! Haha xD

Nu ska jag göra lite annat. Tänkte plugga lite också..

Ha en god natt och en mysig morgon (om det ens existerar en mysig morgon så önskar jag dig en) <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0