22 Mars

Hejsan,
Ojda har jag inte skrivit sen i fredags :O Inte bra. Haha vet att det egentligen bara är så att jag missat lördagen eftersom att det är Söndag nu med 30 min xD Haha neej men kan man tänka sig att det redan är söndag  :O Det är katastrof !
Imorn/idag ska jag gå upp tidigt, neej för vet du va jag ska inte sova bort hela Söndagen. Jag ska gå upp 10 som senast. Jag hoppas att du håller tummarna för mig.. ! !:D
Idag så har jag jobbar ideelt hela dagen, från 09:00 till 16:00. Vissa tycker att jag är helt galen som gör det, men ser det som en investering för framtiden. Vet ni hur bra det ser ut på CV:t eller xD Haha kan redan fylla på det med 2 saker till.
Ibland gäller det att tänka smart redan från början. Har redan börjar planera på vad jag kan få in en fot i för organisation för att bredda mitt CV och skapa mig ett bredare och händelserikare arbete i framtiden..

Sen så vid 16:30 kom jag hem. Slängde mig utmattad i sängen framför tv:n. Vid 17:30 bestämer jag mig för att åka med till mina kusiner. Det är Sebastian på snart8, (skit söt, lik mig. Som om vi vore syskon) Natali på 4 och Matilda på typ 4 veckor. Så jävla söta !! :D
Spelade tvspel med Sebastian.. Tills han började mobba mig för att han utklassa mig i fotbollsspelet (a)
Då sa han att han ville ta en retur match, då sa jag neej för att han va elak..
han ba: Snälla. Jag bra: Okej, om jag får pussa och krama på dig !!
Han ba: NEEEEEJ!! TJEJBACILLER !!
HAHAHAHA det va länge sen en kille blev rädd när man pussa på han xD Hahaha
Sen så åkte vi hem. Då gick jag över till Malin, vi gjorde smoothies och titta på film !
Sen så nu är jag hemma. Sitter och snackar med lite folk och så. Ska precis gå in och ta bort sminket faktiskt!

Puss på dig !! <33


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0