27 Mars

Hejsan,
Måste bara säga en sak. Jag hoppas att alla fattade att jag bara drev om de där med skräddarsy ditt matprogram. Det fungerar inte alls och är bara rent skitsnack. Hahaa vissa hade tydligen inte fattat det så jag tänkte att jag skulle nämna det. Hehe (a)

Det var länge sen jag skrev, jag vet. Men det har varit så grymt mycket. Jag har tränat, pluggat och vart med på massa andra saker. Datan min har knappt varit på en jag vet inte hur länge och om jag är inne på den så pluggar jag bara typ.
Idag började ett nytt hat växa inom mig. Ni som känner mig privat vet nog vad jag menar. Eller så har jag inte hunnit berätta det än, men det kommer nog ska du se..
Det är väldigt mycket i Sofies liv just nu. Både bra och dåliga saker. Men är överlag väldigt trött just nu..
Idag så ska jag förhoppningsvis vara med Emme, jag ska nog sova hos henne. Får se vad vi hittar på för roligt ;) Heheh

Men måste hem och prata med mina föräldrar först om en sak. Som sagt ett hat har växt inom mig och det är inte bra. Inte vad jag behövde just nu.
Hur kommer det sig att man får skit även om man egentligen inte gjort något. Men jag kan i alla fall säga att gamla lilla jag är som bortblåst. Om det ändå inte lönar sig varför då följa regler ?

Aja, nu ska jag göra annat. Sitter på mammas jobb, var tvungen att lämna en sak till henne. Tänkte då att jag skulle vara en snäll dotter och gå hem med henne sen :)
Skriver antagligen mera sen !

Ha en underbar fredag ! Och håll tummarna för att min också blir trevlig !! :)

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0