3 Mars

Hello
Dagen blev väl inte precis som det var planerat med det gör inget :D
Annie hade tydligen missuppfattat vad det va för möte så det tog alldeles för lång tid. MenMen får träffa henne ngn annan dag :)
Ringde bästavän i stället. Hon skulle till sjukgymnasten så jag drog med henne dit. Haha satt i princip och kolla på när skadade idrottsmänniskor tränade. Inte alls illa de ;) Hahah
Sen så skämde jag ju ut oss när vi gick till tunnelbanan. Men det gör jag ju alltid. Förstår inte alltid hur Malin klarar att umgås med mig xD Fast då kanske jag ska ha i tanken att hon inte är så perfekt hon heller ! Hon kommer också med sina sjuka saker ! Men asså det är ju bara bra att vi har våra saker som gör att vi är helt sjuka i huvudet!! :D
Sen så på kvällen så kom Malin och hennes mamma till mig. Hennes mamma skulle snacka lite med min mamma om Aloe Vera (som min mor säljer) Det slutade med att vi satt mellan 18:30 och 22:00 och pratade om allt mellan himmel och jord. Det va riktigt trevligt faktiskt. Nu sitter jag här och skriver lite, men ska väl snart lägga mig i sängen. Skolan börjar ju imorn och jag har ju som ni redan vet inte sovit så jävla bra. Ska kanske ta och smsa Marcus lite. Söting !! <3
Hihi (a)

Ha en underbar kväll så hörs vi imorn !! :D <33



Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0