4 Mars

Hejsan, jaa då va det premier för morgonskrivandet. Haha neej men det slog mig idag när jag stod och bortsade tänderna att jag aldrig skrivit innan jag gått till skolan..
Så nu gör jag det. Har egentligen inte tid men vafan. Ska gå vid 07:50 om 10 min :)
Idag börjar skolan. Undra vad mina lärare hittar på för skoj nu såhär på projektuppstarten. De skruker ju hitta på roliga saker. Har ett projekt nu på 3 veckor tror jag att det var. Men vi får se.
Igår sov jag faktiskt rätt så bra. Somna väl vid 01:00, det är bra för att vara mig. Har du kanske något tips på hur jag kan somna tidigare?
Idag ska jag på Táizeinformationsmöte. Jättekul !
På torsdag fyller min storasyster 19år. Ajda, inte kul. Haha neej men jag kommer komma hem först vid 19:30. Hehe (a)
så det blir väl lite fika och presenter. Fast inga till mig :O Haha jag får vänta 31 dagar ! :D

Kanske borde ha en nedräkning via bloggen !? Hum, får tänka på det ! Haha

Ha en underbar dag så skriver jag mer sen !! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0