6 Mars

Hejsan, idag har väl varit sådär. Är dock otroligt trött. Somna nästan när jag och Emme satt och kolla på tv. Slutade skolan vid 14:00. Då mötte jag Emme och vi åkte in till Solna Centrum och skulle leta efter en korsett till mig. Jag har hittat en på Twilfit förut, men jag skulle kolla om jag hitta ngn annan så att jag har valmöjligheter. Men jag hitta ingen :O Det hade varit så bra om Oups legat kvar i Solna. Det dumma är bara att den inte får se för underklädesliknande ut, eftersom att det ska vara själva överdelen på min klänning. Så den måste vara rätt diskret. Men jag hoppas att det blir bra :D
Så när jag inte hitta ngn så åkte vi till Kista och kolla där. Där hitta jag typ ngn, men ska åka tillbaka under denna månad då det kommer in en helt ny modell som jag tror kan vara bra ! :)
vi gick runt där och kollade, sen så kollade jag på skor :D Man kan ju inte ha en klänning utan skor jö :D Hitta ett par skit snygga för 500:- på Bianco Footwear ! SKITFINA !! Måste ha dem ! Haha
Efter det så va vi trötta och hungriga så vi åkte hem till mig och åt lite, satte ner våra söta små rumpor i soffan och halvsov. Haha kolla på The Simpsons !! :D
Snart, eller vid 18:30 typ ska jag åka in till Hornstull till Linnea och fika med henne :)
Får se vad jag gör efter det !

Ha en underbar kväll !! :D <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0