7 Mars

Hihi nu är det lördag :O Va hemskt !! Haha
Fast lördagen har precis börjat tack och lov. Föresten, tack och lov vilket roligt ord. Eller är det verkligen ett ord, det är ju 3 ord :O Hihihi va roligt !! :D

Idag så har det varit världens tråkigaste dag, eller bara dagen va tråkig, kvällen va rolig :D
Mötte Emme efter skolan, vi åkte till solna och de där, men det vet ni redan :D
Sen så vid 19:00 så åkte jag in för att hjälpa Linnea på hennes jobb, samt för att stula (hihi ännu ett roligt ord) bullar ! :D
Mums, fick semlor, chokladboll och toscabeskvi ! :D MUMS !! :D
Drack massa kaffe också :D Hihi svart ! Eller det va pyttepyttepytte lite mjölk !
Sen så kom Malin. Linnea åkte hem så jag va med henne ! Hihi vi har alltid kul ! Sen så kom jag hem :O Och vet ni vad som hände då :O min fisk va borta. Eller asså jag har många fiskar, men det är en fisk som va skadad så jag tog ut den ur akvariet och stoppa den i en skål (jaa, det är en kampfisk så den kan leva i en skål) Men sen så när jag kom hem så va den borta :O Jag och Malin leta överallt efter den men vi hitta den inte :O Så ngnstans finns det en fisk :O Så asså jag tänkte att jag skulle sova hos ngn annan i natt ! :D Hihi jag vet hos vem !! :D

Haha men nu ska jag kolla på tv !! :D
Ha en underbar lördag !! :D

(ursäkta det sätt jag skriver på idag, har mina skäl) xD

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0