8 Mars

Hejsan :)
Det är stor deprissionsfaktor på att det är söndagkväll och jag har inte ens rört pluggböckerna. Men asså jag orkar inte :O Jag brukar vara fett duktig på att plugga och få saker gjort. Men de senaste månaderna har luften varit slut. Lägligt också när slutbetyget i 9an ligger på detta projekt. MenMen, det blir nog bra. Får ta ett snack med Soläraren och berätta för henne precis hu det ligger till.
Just nu sitter jag och bloggar (som om ni inte redan visste de xD) och kollar på I Robot. Den är faktiskt bra :)
Dagen har faktiskt varit väldigt händelsefull :O Träffat på människor som jag verkligen hoppats att jag aldrig skulle träffa på igen :O (a) och såna som jag vill träffa igen ! Hehe
Neej men asså dagen började vid 14:30 hehe. Då jag började jobba. Jobba till typ 16:30. Det blve inte så långt idag. Men det va skönt. Så då bestämer jag mig för att åka och träffa Malin som är med Mattias och lite av hans kompisar. Det börjar med att jag på tunnelbanestationen, tekniska högskolan, Sätter mig på en bänk som sedan blir full av 3 MÄN. Två på ena sidan och en på den andra. En av de två männen tar sedan fram en mobil och börjar fota mig. Jag plockar snabbt som fan upp mobilen och ringer Malin samtidigt som jag nästan sprinegr till andra sidan perongen. Som tur var så kom det två väktare så dom kom inte efter mig. FYFAN !!
Sen så kommer tåget, men vad händer då :O En person som jag verkligen inte vill träffa kliver på. Jag har ingen aning om han såg mig eller inte. MenMen. HAHAHAH tänk om han läser min blogg xD ! SYND !!  MenMen, sitter där lite diskret och försöker göra så att vi inte får ögonkontakt. Kliver sedan av i Slussen. Ska sedan på en annan Tunnelbana vid slussen. Tro det eller ej, men där är 3 personer jag känner igen xD Heheh inga man precis säger hej till så det gjorde det så jävla pinsamt. Hahaha men då så har jag min tappre riddare på vit häst, Malin som man kan ringa till. Hahah xD Men sen i alla fall så går jag av vid globen och träffar dem :D Hahaha så det gick skit bra ! :D

Efter det så åkte jag och Malin runt lite, men slutade kvällen med Björn Gustafssons DVD och en semla :D Haha MUMS !! Nu har Malin precis gått hem och jag ska ringa Marcus :) Imorn är det shoppa ny bikini som gäller.

Hörs imorn ! :) <333

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0