8 Mars

Hejsan, ska snart springa iväg till bussen som ska ta mig till jobbet. Vaknade vid 12:00 typ. Så jag är rätt så snabb när det gäller att göra mig iordning. Hahah (a) Ska jobba vid 14:30 så det är snart det. Jag vet inte riktigt när jag slutar men jag skulle tippa på att det blir vid 18:00. Hoppas att det går bra, precis som alla andra gånger. Haha
Efter så vet jag inte rikigt vad jag ska göra, kanske måste plugga men vi får se. Ska kanske träffa Marcus. :)
Jag skrev inte igår för att igår låg jag i min säng hela dagen med illamående och trötthet. Vettefan va det va. Men mådde lite bättre på kvällen, och tur va ju det eftersom att mina kusiner kom till oss då. Det va trevligt faktiskt. Har inte träffat dem på jag vet inte hur länge. Lite dåligt asså !
Men idag mår jag bättre, och firar det med att jobba. Haha. neej men det kommer lägligt eftersom att jag måste köpa en ny bikini. Har simning på Torsdag med skolan. SUCK !! Verkligen. !!

Men nu måste jag springa iväg till bussen. Hoppas att du får en trevlig dag ! :) <33


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0