9 Mars 2009

Hejsan idag har varit en minst sagt lång och tråkig dag. Eller asså dagen slutade ju bra (a)
I skolan hade jag på förmiddan ingenting så medans alla mina vänner drog hem så åkte jag till biblioteket. Kunde inte åka hem eftersom att jag har FUCKING franska på eftermiddan. Men i alla fall, jag hitta mkt av det jag behövde, så det va bra :)
Sen så åkte jag och åt lunch med Yuri, hade sedan en föreläsning vid 12:30 och sedan franska vid 13:15. Det va trögt som fan !! USCH OCH FY !! Haha
Men sen så ringde jag Marcus :D SÖTING !! Åkte in till stan, köpte bikinin som jag hade kollat på innan. Sen så åkte jag hem till han. :) MYSFAKTOR! :D Hehe (a) Neej men han är så söt !
Sen så hämta far min mig och vi åkte till Max och käka :) MUMS, då blev det helt plötsligt tjockisfaktor. Hahah xD
Men nu sitter jag här och ska snart lägga mig i sängen och läsa 3 tjocka böcker som jag ska ha som bakargument i mitt arbete. Du vet jag är smart, men allt vet jag inte. Haha...

Ha en så trevlig kväll ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0