Sofie Adlerz pluggar

Hej Igen
Jaa tro det eller ej men jag och mamma har pluggat. Hon satt och läste i böcker och jag formulerade och läste andra böcker. Jag måste ta många pauser eftersom att jag blir stirrig och måste röra på mig hela tiden. blir typ trött på 3 sek. Men jag får lite gjort. Jag tror att jag typ är utbränd eller ngt. Men så blir det väl om man pressar sig själv för mkt eller något. Men jag hoppas att det går över snart. Någon som har ett bra tips på hur jag ska göra för att kunna plugga och få mer harmoni i kroppen !?
Ska snart gå och plugga igen, tänkte bara skriva hur bra det går ! Hahah :D Jag brukar kunna plugga och är väldigt noga med skolan, men på sista tiden så har det bara inte gått. :/
Skriver senare kanske :)

Massa pussar ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0