10 Maj

Hello
Idag så ringde Carlos mig vid typ 11:40. Han frågade om jag skulle hänga med till hans mormor och fika hon fyllde tydligen år och han var tvungen att följa med. Men i alla fall, så jag va tvungen att skynda mig och klä på mig och vara hos han vid 13:00. Det va lite roligt att träffa hans släkt. Sen så smsade mamma att jag skulle med till mormor och äta LAX :D Det tackar man ju inte nej till. Haha äter lax som en tonårspojke, en idrottande tonårspojke. Man kan nästan tro att jag inte får ngn mat när jag äter lax. Haha neej men det är helt underbart. Så vid 17:00 va jag hemma för att åka till mormor. Hemma hos henne bestämde jag mig för att gå igenom hennes föråd och hitta lite roliga saker. Hittade faktiskt en väska som jag tog :) MYCKET FIN !!
Nu sitter jag hemma, läser lite i Dave Pelzers bok "0Pojken som inte fanns" Har redan läst "Pojken som kallades DET" Mycket bra böcker.
Ska nog tillbringa kvällen med boken och sen sitta lite framför datorn. Men ska nog sova ganska tidigt, är väldigt trött.

Hoppas du får en trevlig kväll och har haft en skön helg! <3
Skola imorn ! :(
Nationella i Fysik på Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Carre-barre

Min familj är som en jävla cirkus ibland.

2009-05-11 @ 20:37:27
Postat av: Sofie

Absolut inte mer än min.

2009-05-11 @ 21:24:16
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0